خانه هوشمند

کنترل هوشمند پرده ها

امروزه  استفاده از انرژی خورشید در تمامی نقاط دنیا به عنوان یک انرژی پاک و جایگزینی مناسب برای سوخت های فسیلی مطرح است.

همچنین پرتو گرمی بخش خورشید به عنوان درمان بسیاری از بیماری ها مورد  توجه  محققین  قرار گرفته است . برابر نظر کارشناسان بهترین شیوه برخاستن از خواب ، بیدار شدن با کمک نور مستقیم خورشید است.

سیستم کنترل هوشمند پرده ها می تواند در هر ساعت که شما تمایل به برخاستن از خواب داشته باشید، همزمان با باز نمودن آرام پرده ها و پخش موسیقی ملایم صبحگاهی ، به آرامی شما را آماده بیدار شدن و لذت بردن از روزی پر انرژی نماید.

همچنین در صورت تمایل به استفاده از نور خورشید در طول روز میتوانید سیستم را برنامه ریزی نمایید تا از آغاز روز پرده ها باز و با غروب خورشید به صورت خودکار بسته شود.بدین ترتیب ضمن استفاده از نور و انرژی خورشید در طول روز، در ساعات تاریکی نیز با بسته شدن پرده ها داخل ساختمان محفوظ خواهد ماند .

ضمناً در هر لحظه باز یا بسته نمودن پرده ها ، بوسیله ریموت کنترل ، پنل لمسی (PDA)  ، و  همچنین به کمک کلیدهای دستی تعبیه شده ممکن خواهد بود.

شایان توجه است که اعمال فشار یکنواخت و از جهت مناسب به پرده ، باعث طول عمر بیشتر آن شده و سبب می شود پرده ها در اثر مرور زمان شکل و حالت اصلی خود را از دست ندهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *